Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Burit plattor

Publicerad 2009-06-04 21:06:37 i Allmänt


blev ingen resa til rymden:/ han var sjuk så han var hemma från dagis...

men fick saker att göra ändå, jacobs farmor ringde o undrade om ja kunde hjälpa till o bära fram plattor till plattläggaren så då var vi där ute o fixade med de så de vart bra de med nästan klart näe vi åkte vid halv tre (jacob började jobba vid tre med)

ikväll har intew hänt så mkt ska väll hålla mig vaken tills han kommer hem så ja får se big brother så länge hihi ganska kul de är från 2001-2002!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela