Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ännu en dag..

Publicerad 2009-06-09 09:49:51 i Allmänt


Idag sksa jag färga håret hade jag tänkt så ja blir lite fin till helgen, för då ska ja på studentfest!!:P de ska bli kul fast tror vi ska vara med o servera men de gör mig inget de heller för de är kul de med o servera fördrinckar o fixa med vinet/ölen/whiskyn de ska bli såå trevligt...

på torsdag ska studenterna springa ut på valstad! önskar ja kunde åka dit men får se ska ju på AF möt vid 10...
men men de löser sig säkert, o sen på fredagen blir de en resa till västerås o se när dom springer ut alla glada studenter,
vill med ta studenten igen såå härligt att känna nu är allt klart fast ändå en oro över vad som ska hända nu men den oron återstår fortfarande tyvärr...



är lite fundersam/nervös över att allt inte har blivit som vi hade tänkt oss de skulle ju inte vara nu!? skulle ju vänta lite till kan inte riktigt skriva i klartext nu men lovar att göra de när jag vet mer...


Sitter just nu o försöker skriva när en liten kisse ligger o sover i mitt knä såå mysigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela