Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

vill någon ha våran bil?

Publicerad 2009-07-21 12:18:50 i Allmänt


uch det var en pest att ta sig hem igårkväll efter vi hade varit hos våra vänner ute i björkadäcken bara låssnade hela tiden hjälpte inte hur mkt vi drog fast dom... ett tag funderade vi på att ställa bilen hos bärgaren för vi körde ändå förbi där så dom slapp hämta oss ståendes på 2-3 däck sen men sket i de...

höll på o kricka med en älg med allt var såå toppen!! o sen var älgen påväg mot bilen som hon skulle gå på den när vi körde in på en pakeringsfick för att sätta fast däcken uch läskigt men som tur var så sprang hon in i skogen igen en ung kviga var de iaf.... men om vi hade krockat hade vi iaf fått ut försäkringspengar!! men men nu är de som de är.....

iaf vi hade en mkt trevlig kväll hemma hos sofia o bamse åt pizza när vi väl kom till dom för bilen krånglade påvägen dit med... såg på film eller inte så mkt roades mest av martins bus o påhitt:)

idag vaknade vi i all hast telefonen ringen de var jacobs jobbakompis!! han hade försovit sig!! toppen allt är!! så han for upp o åkte iväg,
ja kunde inte somna om trodde ja men lyckades med de iaf så gick upp vid 9 tror ja segade o gjorde mig färdig o gick ner till af så nu är de klart äntligen men pappret så jag får de sista pengarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela