Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

vilken tråkig dag...

Publicerad 2009-07-19 20:35:55 i Allmänt


söndagar är såå tråkiga alltid för de finns inget o göra eller ja tvätta brukar vi göra på söndagar men hur kul är de då??..... åkte iaf upp en sväng till jacobs förräldrar o pratade lite med dom men de skulle ivägså vi fik åka hem igen... pratade om att åka in till stan o äta kinamat o sen se på bio men kom fram till att de blir ca 700kr bara på de så struntade i de....
sitter o ser på tv nu bara ska se filmen anna nicole smith hade ja tänkt... känner mig super trött o slö o sen har jag denna förbaskade hostan men ahh

imorgon blir de til latt gå net ill arbetsförmedlingen med de sista papprerna så de är klart..


Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-19 21:19:02

Hej! Ha en bra start på veckan, och lycka till på AF Kram

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-20 12:26:39

Hej! Jag sitter på torsdagar, på fm på Radio Wix 97,9 och gör mej till allmänt åtlöje! Men det bjuder jag på, det är jättekul! Ha en bra dag. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela