Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Till Min mamma

Publicerad 2009-07-07 22:33:33 i Allmänt


 En mor finns med från början
som källan till ditt liv.
Med kärleksfulla blickar
hon följer varje kliv.

Sen livets första måltid
har hon bjudit dig att smaka.
Hon ger dig av sin omsorg
utan krav att få tillbaka.

Hon tas så lätt för given
som lindring av besvär.
Och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är.


I livets
alla skeden
förblir hon dock densamma...
Din alldeles unika
högt älskade mamma!

(siv andersson)


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-07-08 09:41:37

Den var fin! och sann =)

pussar <3

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-08 09:45:20

Hej!Tror jag ska ta en sväng hem till Teglis med en blomma till "urmodern". Tack för påminnelsen. Ha en bra onsd. Kram Nanna.

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Publicerad 2009-07-09 17:17:17

Kikar in här :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela