Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

tar de lungt...

Publicerad 2009-07-07 12:16:47 i Allmänt


sitter här o ser på tv bara gör inte allt för mkt ska städa av lite hade jag tänkt...
känns lite jobbigt att de inte inte blir som man har tänkt sig att inte människor kan visa lite respekt men hoppas allt löser sig ändå, väntar nu bara på att telefonen ska ringa så jag vet hur allt kommer att bli... vad krångligt allt ska vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela