Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

semesterstängt...

Publicerad 2009-07-20 13:50:26 i Allmänt


åå arbetsförmedlingen har andra tider nu så dom har bara öppet på tisdagar o torsdagar så imorgon ska jag stå där nere kl 10 så jag få de klart någongång blir trött på de... har ju fått pappaer idag att det är avstängt iaf men jag måste ju ha pengarna för juli månad om de går nu:S

har så tråkigt idag med så får väl städa lite så jag få något gjort:/


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-07-20 15:42:04

Hehe, det har inte kommit någon bebis ännu. :(

Ska ringa till Fl idag, för jag har tecken på att jag kanske har havandeskapsförgiftning, så hur eller hur ska jag tvinga dom att jag ska få åka in så de kan kolla upp de! :) Hehe. Tack för komentaren. ^^

Postat av: laila♥

Publicerad 2009-07-20 18:53:35

Tips ute! Hoppas att du gillar dom :D puss! ♥

Postat av: Leia

Publicerad 2009-07-20 19:06:17

Tack söt! =)



Hur är det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela