Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

regnet öser ner...

Publicerad 2009-07-06 13:34:09 i Allmänt


sitter här o tråkar vet inte vad ja ska göra eller jo jag vet vad jag måste göra men så tråkigt att städa så de får bli senare.... skulle egentligen gå o lämna filmen på fredag (kiosken) men regnet stoppar mig lite vill inte ut o bli dyngsur uch... men får se om jag tar mig i kragen o går ändå måste ju få lite luft med idag:)

filmen vi går valkyria den var faktist bra men kände d att historian hade jag glömt lite så fick fråga jacob hela tiden varför?,hur? o när? hihi:P


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-06 15:11:42

Sv:

tack så mycket din var också fin :D

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-06 15:13:15

Kul att du lämnade en komentar när du kollat min blogg,det tycker jag är roligt. Jag var också på KarneBåt..men vi hade ingen barnvakt så vi fick snällt hålla oss hemma. Ha´en bra "slappar-regn-dag" Kram

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-06 15:14:33

Kul att du lämnade en komentar när du kollat min blogg,det tycker jag är roligt. Jag var också på KarneBåt..men vi hade ingen barnvakt så vi fick snällt hålla oss hemma.(på kvällen alltså) Ha´en bra "slappar-regn-dag" Kram

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Publicerad 2009-07-06 15:43:36

åh tack söta du.. gör du då`?

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Publicerad 2009-07-06 15:50:44

här blåser det och är varmt..hade lite regn i natt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela