Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Nybro resa idag

Publicerad 2009-07-09 11:20:15 i Allmänt


åker hem till nybro idag blir sen när jacob slutat jobbet..
så idag ska jag städa av det sista som att svoppa o plocka lite så är de rent o fint innan man åker...

fredag blir det nog ganska mkt att göra fört på fm ska jag till polisen o fixa lite o sen blir de begravningsbyrån...
sen får vi se vad helgen erbjuder blir nog iaf att träffa mormor för de vill jag göra...

juste igår på rådgivningen gick det bra valde att behålla ist klara som sagt inte att göra abort just nu...

tänk att två stora saker sker i mitt liv samtidigt man kan inte riktigt fokusera på en sak man pendlar i tankarna fram o tillbaka hela tiden.. att det är både sorg och gläde men tror tyvärr att sorgen är starkare just nu men ska ta till mig allt när allt är klart o börja förstå vad det är som händer....
detta kanske är min chans att få någon mening med mitt liv eller? vad är det som ä bestämt såkallade ödet?


Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-09 12:54:46

Ta väl hand om dig, tänker på dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela