Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

mutter mutter....

Publicerad 2009-07-22 12:29:15 i Allmänt


igår köpte vi nya muttrar till bilen det är värt ett försök iaf om de inte går funderar vi på att köpa nya fälgar med tillhörande mutter o allt...

på dagen var jag hos af o fixade med papper som sagt o sen kom albin o ida hit så då åkte vi ner till viken o kolalde lite sen tog vi en fika med svärmor med.....
kvällen var extremt tråkig ville ut o gå en sväng men regnet öste ner så hade ingen större lust med de idag ska vi kasnke ut o gå en sväng i skogen o plocka svamp o blåbär men får se vad kl blir när gubben min kommer hem...

har tråkigt idag med vet inte vad jag ska göra eller funderar på o städa men nae fy så tråkigt o sen kommer gubben hem med leriga skor så är allt förstört ahh!!


Kommentarer

Postat av: Thess

Publicerad 2009-07-23 01:02:11

Svar: åh tack så hemskt mycket :) Jag Var så duktig iaf, har som sagt inte tecknat eller målat så mycket på sistonde, är jättesugen på att ta upp det igen men kommer aldrig dit riktigt.

Gud vilken härlig kattbild på du har på din blogg, är det din kanske? Har två pälsbollar själv, sååå mysigt :D



Bor i nkpg? Tänkte du skrev att ni åkte till Viken, viken för mig är Valdemarsvik men det kanske finns fler ställen som kalla så förstås.

Läste att du va jobbasökande också, me to för tillfället, so very boring men det blir väl vår tur nån gång hoppas jag. Har alltid haft tur att få jobb men nu är det så många som är arbetslösa så det är svårt :/



Kram på dig tjejen.

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-07-23 20:45:16

Hoppas dom nya muttrarna funkar bättre så ni får en säker bil. allt bra med dig? puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela