Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

melkers ikväll:)

Publicerad 2009-07-23 13:18:16 i Allmänt


ikväll ska vi träffa jacobs farmor o farfar så dom ska bjuda oss på mat nere på melkers krog:) o de ska bli väldigt trevligt tror ja o sen blir de ida o albin med så de ska bli kul att umgås lite med dom....

nu på dagen händer det inte så mkt ska träffa anna en sväng innan hon börjar jobba ta en glass elelr något nere på viken får se vad de blir, trevligt att träffa henne med var några veckor sen sist...

igår var vi ute o plockade svamp eller letade iaf hittade bara 10st ca inte alls kul så jag tröttnade väldigt snart o ville hem igen... de var ute på deras marker så jacob visste var vi fick gå o så med men tycker de är lite läskigt när man vet att de finns vildsvin o älg o sånt där med iaf nu när krna har kalvar:/ men men mötte ingen såg bara färska spår av älg...

vi åkte hem till svärföräldrarna en sväng satt där o pratade lite hade inget annat för oss vi är extremt utråkade just nu om dagarna vet inte vad man ska hitta på...


Kommentarer

Postat av: Thess

Publicerad 2009-07-25 23:48:42

Åh så trevligt :) Bor du/ni i viken?

Albin??? Hur gamla är ni? Min sambo är från Ringarum, Tommy Hägg om det är bekant?



Hoppas ni fick en trevlig kväll. Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela