Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Karnebåt:P

Publicerad 2009-07-05 19:37:11 i Allmänt


Fredag o lördag har det varit festival här i vika:P
fredagen var väldigt lugn iaf för oss gick o kollade lite men inte så mkt mer...

Lördagen
bestämde att vi skulle träffa sofia o bamse att dom skulle komma hit så skulle vi gå ett varv där nere...
vid ca 11 kom jacobs kompisar upp dom behövde låna duch för dom hade somsagt spytt ner sig så ja de fick dom göra så dom satt här ett tag.. sen kom sofia o bamse o barnen då blev de lite folk här hihi:P

gick ner o kollade lite men fanns inte så mkt kul åt lite hamburgare såå helt okej..

Vid ca 1530 så skulle jacob o ja se karnevaltåget så vi gick ner o fick en bra plats iår så jag satt vi troroarkanten med alla andra  barn som inte orkade stå där o vänta o vänta men tillslut så kom det ett gäng säckpipblåsare eller vad de heter o allt började... dansare av olika slag halvnakna,helklädda med massor av kläder, musik o utklädnader...

åkte sen hem till emelie där gubben min kunde börja dricka o dom andra med som slängde varandra i polen hihi de var kul  fast synd om dom som inte hede några mer kläder men men delöste sig:).. gick sen ner till viken o åt med erika o hennes kille jätte trevligt var de o träffa alla dom igen var så länge sen...
gick sen mest fram o tilbaka in o ut ur krogarna som inte kostade något inträde o hälsade på folk o så som man brukar göra letade sen upp gubben min som var med sina kompisar som åkte karuseller o så för själv hade jag varit med emelie hela kvällen lite skönt att vara utan gubben med ifall man får säga så hihi:P

träffade albin med jacobs bror så han vann en hammare till mig så den kan ja slå jacob med när han snarkar;P o pratade massor med hans flickvän i telefon ska bli kul när hon kommer ner igen trro de var v30:)

gick hem vid ca 03 men kände mig inte trött alls o de var så fint ute varmt o sen jätte ljust....



(jacob lillebror casber, han i brunt)

(här är casber igen, inte han med pälsen..)


 (här lyssnar vi på Rockabebes, hon med vita jeans är släkt till jacob...jacob står där i svart tröja längst fram där vi heja o sjunger med som på en riktig konsert hihi, o svärmor är hon i blondt brevid...
hum jag syns inte men är nog framför hon i rutit.....)


Idag söndag har vi cyklat o hämtat bilen sen hem till svärmor o fixa med kylsalva för jag har bränt mig på armen ajaj... handlat lite o så sen cyklat hem för bilen ska lagas det sista imorgon:)

o ikväll blir de att se på film VALKYRIA med chips o dipp mmm:P hoppas den är bra...

Kommentarer

Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Publicerad 2009-07-06 12:54:03

Kikar in, och hoppas på

att du har en toppendag!

Kram, http://esth.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela