Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Hemgång imorgon:)

Publicerad 2009-07-13 14:30:13 i Allmänt



idag har vi varit på olika banker för o kolla upp olika regler o vad dom finns så vi vet men fick inte veta något för man måste ha dösbeviset eller vad de heter så vi blev inte så mkt smartare av detta idag så de är bara o vänta tills man har fått dom papprerna innan man kan göra något de lär väl ta iaf min 1v:/ jobbigt att bara inte sitta o inte göra någonting vill komma igång lixom tiden går o man hinner allt minbdre visst man ska inte stressa men de skulle vara skönt att inte ha lgh att tänka på iaf eller räkningar o sånt rättare sagt men men nu är läget så de är bara att acceptera de just nu...


över till annat ska åka hem till vika imorgon:) skönt att sova i sin egna säng iaf o sen ska jag till BVC på onsdag så de ska bli intressant o se hur de går ah nervös massa prover o sånt




Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-13 22:55:36

Härligt att höra att du lyssnar på Cash, eller var det ofrivilligt? Lycka till på provtagningan! Kram

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-13 22:59:09

Hej igen! Ang. köttfärssås. Har du bara köttfärs o ketchup idin sås? Isåfall älskar min brorsa din kommentar! :) :) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela