Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

fullast i stan!!

Publicerad 2009-07-18 10:43:43 i Allmänt


ja somsagt var på fest igår inte så vidare kul men de var ok jag stod ut iaf känns lite jobbigt att man inte kände något men han micke han som höll festen var jätte bra o trevlig o visade upp alla deras djur katter,får,hästar,kalkoner,höns,grisar,minigisar,ankor jadu lite allt möjligt hade dom.... de blev helgrillat lamm till mat smakade gasnka okej fast jag tycker kyckling är bättre:P jacobs bror hämtade oss vid halv 11 tror ja klockan var ca...

kom hem kollade lite snabbt på tv men inget o se så jag gick o la mig o gubben min han spenderad en stund inne på gustavs berg rätt åt honom.. idag på morgonen kom jag in på toaltten o ser at tde ligger en sax där"!! va F*N varför då tänk om katterna hoppar upp o skadar sig på den ahh blir så trött o man ska inte retas med mig på morgonen då får man skulla sig själv för konsekvenserna.. muttet mutter inte alls glad idag........

hum har kommit fram till att de känns som jag bantar konstigt nog lixomjag får inte i mig så mkt jag åt inte mkt förrut men nu är de ännu mindre känns lite jobbigt för jag vill men kan inte bara allt bara växer lixom min frukost består av ett äppel de ända som går att få ner iaf bättre än inget innan jag kom på de:)

snart ska vi åka (cyckla blir de nog) till svärmor o fira henne ska bli trevligt:)

Hur har din fredagskväll sett ut o vad hände ikväll?

Jasmine

Kommentarer

Postat av: ellinor

Publicerad 2009-07-18 22:33:36

vår kväll var super!!! var på Öland och kollade på STATUS QUE kanon bra en upplevelse. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela