Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

fortfarande i nybro....

Publicerad 2009-07-12 20:47:47 i Allmänt


helgen har varit lugn har inte gjort något speciellt mest spelat kort hihi....

idag söndag var ja o gubben en sväng in till kalmar på Ikea skaffade lite saker till köket som vi saknat o inget onödigt heller:P konstigt nog träffade vi på hans gamla arbetsledare som han hade när han jobbade på vindö alltså mellan gamleby o valdemarsvik jätte konstigt att dom var där men men.....

massa fix med allt men har fixat med dödsannonsen iaf så den är klar men det är så mkt annt som ska göras vet inte riktigt hur allt ska hinnas med eftersom jag börjar skolan den 24 aug med....får ont i huvudet o magenm av o se alla papper o vet inte hur man ska göra med någonting riktigt så imorgon bli de banken o se vad dom säger...


Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-07-13 00:02:49

Kul med lite nya grejer. Du får ha det så bra Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela