Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En sorg..

Publicerad 2009-07-06 15:53:43 i Allmänt


det är inte rätt när man måste begrava sin förälder som 20 åring det är inte så det ska vara jag ska gå till ålderdomshemmet o lyssna på gamla historier o rackatyg men så blir de tyvärr inte...
jag ångrar mig så att jag inte kontaktade dig för 2v sen så jag fick prata med dig men nu är allt för sent.. kommer inte kunna berätta för dig o jag som ville att mina barn skulle få åka raggarbil med dig men nu fick du inte ens veta jag ångar mig så.... något som jag kommer få leva med hela mitt liv..

choken har laggt sig men det är väsrty om nätterna när jag ligger där i tystnaden o tänker o jag inte är trött... men jag måste härda ut o lära mig bearbeta detta så det inte kommer som ett slag i ansiktet sen för då vet jag inte vad som händer...

på torsdag åker jag hem till nybro då jag har möte på begravningsbyrån på fredagen och antar att jag ska gå till polisen o fixa med DNA med så allt blir klart.. skönt att min mamma tänker som jag att jag inte är helt fel ute för de känns som jag inte känner dig just nu vad hade du velat o hur hade du velat ha de?

Min pappa jag hoppas att du har det bra någonstans vid havet där du trivdes med någon fin amrekansk bil o sen en svart labrador då vet jag att du trivs...saknar dig


Kommentarer

Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Publicerad 2009-07-06 16:17:53

Hej där! tittar in o gillar det jag ser.

Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D

Postat av: sofia

Publicerad 2009-07-06 20:04:45

Älskar dig! <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-09 13:52:29

Åh jag ryser när jag läser detta. Det är kanske ingen tröst men jag skrev otroligt mycket om min mammas bortgång i min gamla blogg: www.hallonkyssar.blogg.se och det står en del i min nya med. Hon försvann den 4 augusti 2007. Det är snart två årssen men det känns fortfarande som igår. Jag håller med dig att det inte är rätt att begrava sin mamma i sådan ung ålder. Jag var 18 år. Jag vet inte vad som har hänt men en sorg är alltid en sorg. Har du lust att prata så lyssnar jag mer än gärna? Jag har en underbar familj, pyskolog, pojkvän och vänner men det känns alltid lättare att prata med någon som sitter i samma båt. Hoppas det inte skrämmer dig nu. Men det är bara att höra av dig. Ta han om dig. Styrka kramar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela