Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En hemsk natt...

Publicerad 2009-07-08 09:52:46 i Allmänt


har varit en jobbig natt knappt sovit något bara vridigt o vänt o vet inte riktigt hur jag ska lösa allt...
men lyckades somna iaf någingång för vaknade vid 4 av att en katt kommer upp till mig o är super glad o stolt hihi hon hade varit uppe på köksbänken (får inte vara där) o hämtat vindruvor in till mig i sängen hon var överlycklig så jag la ner det på golvet var inte såå sugen på vindruvor eller att ha det i sängen så då smaskade hon i sig själv... hon gjorde nog så 4ggr tror ja så jag fick tillslut gå upp o lägga undan dom så jag fick sova dom sista timmarna innan jag skulle upp...

är jätte nervös för vad som ska hända sen på mötet som är kl 11 eller rådgivningen som det heter... efter de ska jag nog få tag i lotta o umgås med henne lite sen blir de till o städa här hemma så det är rent o fin inna vi ska åka imorgon till nybro...



(min generösa kisse julia)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-07-08 11:15:50

Hoppas att det går bra på rådgivningen gumman!

Hör av dig sen o tala om hur de gick oså ;)

puss puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela