Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

BVC

Publicerad 2009-07-15 22:38:02 i Allmänt


på förmiddagen så ringde svärmor o frågade om vi skulle fika så då träffades vi upp vid lilla blå:)  sen gick vi till valdixie o ja hittade ett par sköna nästan haremsbyxor inte riktigt men ganska lika stora o sköna:) sen vart de en sväng hem till dom gjorde inte så mkt satt o pratade bara.... sen vid ca halv 3 så körde dom hem mig så jag gjorde mig färdig med papper o så till ja skulle till bvc...

gick dit pratade lite om allt möjligt gjorde lite olika prover o så... hon var jätte trevlig o lätt o prata med.. så jag är redan i v10 enligt hennes beräkningar men de kan ju ändras somsagt... så nu ska de fixas med blodprov o sen ultraljud inne i stan (norrköping) men de ska nog gå bra de med ska beställa tid o så...

sen nu på kvällen har vi varit o grillat hos svärföräldrarna en sväng kyckling och lax blev de o hemmaodlade nypotatis:)

imorgon ska ja till lotta en sväng ska dit vid ca 10 så imorgon måste jag gå upp skapligt o sen måste jag gå till arbetsförmedlingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela