Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Nytt år 2009

Publicerad 2009-01-01 20:08:27 i Allmänt

En ny start, ett nytt kapitel hoppas jag på detta år hoppas de kommer bli bätter än de förra men de återstår att se...
De var en väldigt lugnt för mig i nyår gjorde goo mat till mig o gubben o sen tog vi de lungt här hemma innan vi gick till svärförräldrarna vid halv nio o drack lite vin o sånt där mysigt fast de vara bara ja o lisa som orkade håla oss vakna resten somnad en efetr en suck dessa karar....

Men iaf så började vi de nya året med att vara nytiga när vi gick hem iaf kallt som fan var de o de vara bara vi som var ute o kunde kolla på alla raketer va jätte mysigt att vara ute o gå då...

I dag åkte vi till fyrudden o plockade lite sten till terrariet var härligt att gå där vid stranden när solen värmde så härligt känndes underbart där ett tag o glömde bort att de var kalla januari¨för en stund...
har satt upp hyllan nu äntligen i köket fick hjälp av albin o ida med så de blev rätt så de blev så fint så:)

imorgon ska vi laga mat med albin o ida så de blir no gott vad vi nu ska hitta på...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela