Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ja just de en internationell vändning!

Publicerad 2009-01-13 22:18:18 i Allmänt

ja så sa dom dpå tv nyss om krisen ja hoppas de vänder snart så de börjar bli lite jobb som man kan söka..
helt sjukt måste söka mellan 10-20 jobb i månaden för att få hjälp hur ska ja lyckas med de?? ja har inga erfarenheter, ej körkort o kan inte flytta på mig så långt helt sjukt...

Martina vilka snälla o värmande ord du skriver om mig!Du är en helt underbar människa med stor personlighet som alltid kan göra en glad vi har varit med om både mot och med gångar du o ja vi har varit som hund o katt men finner konstigt nog varandra igen o de är ja glad för:) ja vet ingen som kan skratta så dant åt "MIN ANKA" eller "Det måste vara jobbigt för kroppen när hjärnan hittar på en massa grejer":)puss puss gumman

Idag har ja varit o kopierat mina betyg o sånt ifall någon vill ha dom...??
sen så gick ja till svärmor en sväg o drack lite kaffe o sen blev ja kvar där o hjälpte henne att klippa granen i smådelar aj som fan vad ont de gjorde när barren stack sig in överallt! sen så pratade vi massor:S har inte hänt att vi har pratat så mycket någongång så de var kul:) sen så fick ja ett par skor av henne för ja nämde de att mina var så slitna så hon hade ett par ja kunde få för hon hade köpt dom i all hast så dom var lite små så ja blev lycklig iaf:)...så blev kl 3 så då började ja gå hemmåt iaf o plockade ner mina tomtar så fick ner dom i en kartong hehe lyckat...

puss puss

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-01-14 16:40:21

Vad söt du är gumman, underbara lilla människa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela