Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

I have a dream!

Publicerad 2009-01-22 15:46:36 i Allmänt

vi alla har en speciell dröm som vi vill ska bli uppfylld.!
jag har en egen speciell dröm o börjar bli lite deprimerad över att ja inte kommer att få den helt uppfylld de skulle betyda så mycket för mig o mitt liv skulle få en helt annan uppgift i mitt liv än vad de är nu just nu sitter ja bara här hemma letar jobb o blir tokig över mina tankar som snurrar rnt o runt o kommer ingenstans med dom...

Man säger att pengar inte kan göra en lycklig men jag tror delvis att det är fel för har man inga pengar har man inget liv, man får leva på de lilla man kan få tag i man har inget kul man kan göra och man får alltid har de i bakhuvudet hur man ska lösa denna månaden.. de sägs att allt behöver inte kosta pengar för att ha kul! men vad e inte de lite fel för man kan inte göra något kul utan pengar! man kan inte gå på bio,bowla, ut o äta finare mat, festa elelr vad som hält utan pengar man kan endast ut o gå o roa sig med de men de k'nns inte så motiverande när de är mörkt,kallt o inte dirket givande till kul!

Men vad e lycka då kan man ställa sig, vad är din lycka? först skulle jag säga att min lycka är att ha min familj nära mig o att jag vet att alla mår bra men hur vet man att alla mår bra då? tänk om alla säger att allt är bra fast på insidan är de bara mörkt o man säger de man vill höra istället för att säga som de är..!

ahh blir helt slut av detta i mina tankar hur ska man får svar på allt?
eller iaf man får skriva av sig här..

Just nu vill ja bara får ett jobb till både mig o jacob så vi kan klara oss med de ekonomiska de skulle vara en stor tyngd som skulle lyftas från mina axlar om ja viste hur vi ska fåihop pengar till räkningarna o veta att allt ska bli bra...O att ja skulle få lite mera hjälp att inte bara jag ska försöka klura ut hur ja ska lösa allt eller vi iaf! känns som om har inte bryr sig men när ja frågar så säger han att han gör de men får som svar jag vet inte hur vi ska lösa detta! men hur ska JAG veta de då!

Tillbaks till I have a dream!
jag vill

*Skaffa jobb
*Körkort
*Rensa ut de gamla o börja på ruta 1
*Uppfylla  min högsta önskan!
*Träffa min familj oftare o mina vänner 
som ja hoppas att jag har kvar
*Träna

Nu har ja rensat huvudet lite iaf men finns mycket kvar men men så är de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela