Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Hur ska de gå??

Publicerad 2009-01-07 14:38:48 i Allmänt

Vad ska ja göra?
hur ska de gå egentligen förstår inte hur ja ska lösa detta behöver verkligen hjälp men var ska ja hitta den?

hur svårt kan de vara att bara sätta sig ner o kolla upp nummer  ahh blir så arg varför fattar han inte att allt inte löser sig o man kan inte ta allt med en klackspark! suck orkar inte
m¨åste börja komma igång med mig själv shit vad mycket ja har tappat dessa månade typ hela mih själv vet inte vem jag är längre eller hur jag ska vara längre vill inget o kan inget känns de som
känner mig som en handikapad utomjordning som har bulemi vem fan är jag? ingen identitet eller finns jag änns? man kan ju undra om allt e en hemsk madröm o ja e osynlig o bara ser på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela