Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Hög ljudnivå!

Publicerad 2009-01-18 14:49:29 i Allmänt

Ja var på fest/kalas igår o de var ganska trevligt fast de är lite jobbigt när alla ska överösta varandra då blir ljudnåvån bara högre o högre! Tog lite bilder på hur ja såg ut kom fram till att ja har gått upp massor shit vilken mage ja har!givetvis så lågger ja inte upp dom värsta när ja ser ut som ja gör!...
idag har vi plockat bort granarna vi hade på balkongen så nu är JULEN äntligen ute iaf..
ja sitter här vi datan o gör inte allt för mkt o jacob e o jobbar suck...


Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-01-19 19:06:58

väldigt fina kläder, du är ju inte alls tjock, lägg av nu jasmine :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela