Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Fläskfile, hazelbakspotatis:)

Publicerad 2009-01-02 22:11:17 i Allmänt

Japp de blev de som vi åt jätte gott blev de iaf.. o sen spelade vi spel efter de haha friends hade lite förtur eftersom vi hade spelat de för ett tag sen men de var kul men killarna vann humm...

Imorgon et ja inte vad ja ska hitta på jacob sja ju jaga som vanligt s¨får se vad ja hittar på kasnke går en sväng får helt enkelt se vad som händer elelr så sover ja bort dagen för de e ja bra på:)...

Här nedan e suggan som jacon sköt för några dagar sen eller en Gylta som de så fint heter hon hade inga kultingar eller något hon var helt ensam o de behövdes endast ett prefekt skott.. vägde ca 120kg levandevikt o 95-100dövikt..
konstigt att de aldig blir något rådjur men men så är de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela