Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Coffee :P

Publicerad 2009-01-16 15:54:53 i Allmänt



har fått lite sällskap idag min svärmor o hennes syster o son kom på besök så vi drack lite kaffe o pratade lite blandat:)
o lillkillen lekte med katten eller de var nog han som sprang efter bollarna medans katten kollade fundersamt på honom men katten sover gott nu iaf o killen kommer no sova gott med efter allt springandes:P

på lördag så vi på fest eller kalas elelr vad man nu vill kalla de ska ha mina nya jeans då o nya tröjan:) mitt billiga klipp endast 99kr då blir man glad hela dagen när man gör en sån sak.. kommer bild på de sen min nya outfit:P

söndag ja då vet ja inte vad ja ska göra jacob jobbar ju då igen s¨får se vad man ska hitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela