Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Trevlig kväll:)

Publicerad 2009-02-13 23:05:30 i Allmänt

igår åkte vi till sofia o bamse för vi skulle träffas lite o ta en öl el två träffade även några av deras vänner o dm verkade trevliga dom med:)  satt väl uppe till två halv tre eller något sånt satt o kolalde på you tube med en massa olika komiker.. gubbarna tycke vi hade missat allt för de var ju KULT enligt dom att man hade sett dom men dom tänkte inte på att vi är lite yngre än dom o sen kanske haft annatf för oss...

vi stannade över natten o sov på deras soffa ganska skönt faktist ifall min pojkvän hade varit lite kortare för då hade han inte sparkat på mig så dant! men men de gick.. sen åkte vi in till västevik o åt lite mat allihopa o allt gick super med barnen o de med så de var jätte trevligt:)

sen satt vi o såg på lite filmer o sen blev vi bjudna på MAT mm vad gott stuvade mackaroner (kan inte göra de själv därför var de extra gott) åkte sen hem....

tror ja fick en liten ny vän hehe lilla martin vilken kille de är så duktig o smart han e lär sig fort både bra o kasnke lite busigare saker hehe:) charmtroll!

sen har vi bara slappat framför lets dance seeegt, fan att kitty åkte ut de ville ja ju inte! varför är jävla CJ kvar han kan inte dansa juh!...

ne nu orkar ja inte skriva med ha de så bra alla där ute ifall någon läser bloggen:)

pusspuss

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-02-15 15:30:13

Ja han är ett litet charmtroll den lilla plutten =) Och vi får ses snart igen, hade jätte skoj o martin verkade gilla er =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela