Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Nybro

Publicerad 2009-02-03 11:25:36 i Allmänt

har varit hemma n sen förra tisdagen nu i nybro ska väl stanna tills på söndag troor ja.. såå skönt att vara här nere o få lite semester o glömma allt ett litet tag...

glöm dina problem de kommer nya imorgon!

ikväll ska ja till mackan en stund o träffas lite får se vad vi skas gitta på så de bli väl vi fyra igen de ska bli trevligt att träffas  igen de var så länge sen vi sågs.. sist var väl i somras på michaelas student tro hu,:S gu vad tiden går vad ska man göra med sitt liv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela