Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Några glas o isbil!

Publicerad 2009-02-20 21:11:02 i Allmänt

På förmiddage kte vi in till västervik o handlade lite o sen träffade vi martina o patrik o martina bjöd på kola/chokladkakor mm vad gott:) väldigt lyckat...
sen drog vi vidare till sofia vi skulle ut o vara lite sociala o ta några glas.. blev en väldigt lyckad kväll allt från massageolja i våra drinkar till att ja o sofia satt fast i rödafluff handklovara tillsammans haha:P tyckte vi var smarta som lyckades få upp dom igen efetr en tids klurande haha..

Somnade som enstock men de var nog spritens förtjänst för de var inte så härligt när man vaknade av att höften gick emot golvet (sov på en tunn madrass på golvet)men de var ända underbart att jacob höll om mig för en gångs skull:)

Sen idag åltegubbarna iväg o hämtade en isbil (såg ut som en folkracebil) sen så höll dom på med att köra på isen medans ja, sofia o barnen stod och tittade på o väntade på att isen skulle gå sönde såg hela senarot framför oss! uch hemskt... ja åkte med en gång men var rädd för mitt liv tänk om de skulle gå hål! ja vill inte döö nu juh men de gick ju bra iaf ja sitter ju här! men annars hade de varit kul om de inte hade varit på isen så jäklar vad kul, fort fort härlig:)

tyvärr hade ja inte med mug kameran men så är de ju alltid hade kunnat bli underbara bilde när solen stod o lyste...

men iaf har varit väldigt lyckat iaf o bara väntar tills nästa gång vi ska ses....

imorgon ska vi isfiska med svärfar o se  på kvällen blir de lite kalas för jacobs släkting men ja ska inte dricka sprit uahaa blir vatten tack! hoppas de blir en solig o härlig dag iaf:)

pusspuss på er allesammans

Min längtan blir bara större o större
ändå finns de något som säger att de inte är rätt..
inte än, inte än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela