Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Helgen,o dagarna i veckan:)

Publicerad 2009-02-25 18:22:02 i Allmänt

Lite kort om de sm har hänt dom olika dagarna:)

Lördag: Isfiske:) åkte utt till danebo o fiskade osatte upp saxer på sjön gåsen jätte trevligt var de när solen väl var framme:) sen på kvällen var vi på lite party väldigt lungt var de drack ingen sprit då kände inte för de så vatten funkar bra e med...
Söndag: Plockade upp saxerna ur sjön fast de var väldigt svårt att hitta dom pga all snö som kom under natten men vi hade ingen fiskelycka då hellerså ingen fisk blev de denna gången tyvärr eller de spelar ingen roll för mig för ja äter nog inte de ändå...
Måndag: då hade vi lite städdag så vi plockade iordning allt.. o ja var ute o gick med klara en sväng o pratade lite skit...
Tisdag: Var hos sofia en sväng så jacob fick jobba lite så han arbeta lite i ladgårn med bamse medans sofia o ja to de lingt o busade med martin o cassandra...sen åt vi goo mat på kvällen fläskfile o klyftpotatis m. beasås mm:P
Onsdag: Idag har vi fortsatt städa av här hemma lite segt men de behövs de med ibland annars inte mkt idag ska väl börja med mat snart ska göra revben i ugnen o sen göra grönsaker till de blir nog kanoners gott de med:)

Torsdag:Imorgon ska ja in till stan, norrköping på möte med arbetsförmedlingen så får se hur de går o hoppas vi kan lösa de med lite pengar iaf...

 
Ebba- Basset griffon petit venden, jacobs hund


På Isen en väldigt glad ebba:)låångt där borta är svärfar o fixar eld..

Jacob o Stefan håller på att borra hål för fullt:)
eller försöker iaf få fram isen..

Vintebild istäckt sten,
tagen förra helgen ute på fyrudden

Pusspuss hoppas ni har haft en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela