Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Härligt!

Publicerad 2009-02-15 22:45:41 i Allmänt

Jag dyrkar solen! finns inget som är så underbart än att bara stå o mata i sig solstrålarna härligt härligt....
vaknade upp men en otrolig energi eller kanske inte men ändå funderqde på vad man skulle hitta på idag hum vad ska ja göra idag!!!

ringde martina o skule se vad dom skulle göra så dom kom hit o vi åkte till fyrudden gick där i solen o hade de skönt o tog fina natur bilder (kommer upp sen) drack kaffe i ett torn tror de var 33.9m.ö.h om jag inte minns fel..
de var en trevlig dag iaf sen så åkte vi hem till oss o drack lite kaffe till o slappade framför tvn lite grann innan martina o patrik begav sig hemåt.. precis när dom åkte så ringde jacobs mib o då var de runken o mårten som skulle komma pp till oss hade dom tänkt! så då blev de så dom var uppe ett tag o pratade lite skit så nu hade dom sett lägenheten o så med o mårtens komentar var! vad sterilt rent ni har de är de så när man är arbetslös?! hum hur ska man tolka de?... inget man är stolt över att man inte har jobb det är som en stor svart skamm som hänger över ens axlar tyvärr..

sen efter dom hade varit här så tog vi de lite lungt förrutom att ja fick en sånt suug efter chips o dipp så då skickade ja iväg gubben o köpa de till mig så nu har ja satt i mig lite sånt fast i måttlig mängd iaf o inte frossat!

Imorgon ska vi ivär o röja lite i skogen eller iaf jacob ska göra de fårse om jag kan göra någon nytta elelr inte men mat blir de iaf mm va gott...


Vad jobbigt de är när de finns något man längtar efter så mycket och när man inte kan få de.. I have a dream!
(undra om martina fortfarande e lika nyfinen på vad de kan vara? hehe)

maior e longinquo revrentia-
på avstånd är allt vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela