Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Filmkväll igår o röjnling i skogen

Publicerad 2009-02-18 19:11:59 i Allmänt

Igår var vi hos sofia o bamse en sväng o tittade på lite film orkde inte sitta här hemma o glo på tvn..
såg på filmen Dogma elelr vad den heter kom fram till att ja inte tycker att den e såå super bra men visst den går att se på...

har varit i skogen idag o röjt undan lite inte så kul men men så gick de med de..

ska in till västervik imorgon har lite ärenden där inne vi måste fixa kanske ska vi till martina en snabbis får se vad dom ska göra... o sen på kvällen bär de av till sofia igen på lite party så de blir super trevligt tror ja:) så skönt att man har fått upp kontakten igen efter så lång tid...


O har en stoor nyhet att berätta! (o ja e inte gravid så inga rykten om de mera..)
har äntligen sett ett ljus i den långa tunnlen som har varit så svart så länge!
ja svär att de skiner som en sol runt mig nu för att stora bekymmer äntligen har släppt nu för stunden iaf!
jacob fick ett jobb igår så underbart nu måste bara ja få ett med men iaf nu är de lite löst iaf så vi kan klara oss:) provanställning i tremånader så hoppas han får vara kvar efter de bara men de tror ja eller hoppas iaf....



Amor vincit omnia- Kärleken övervinner allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela