Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Dum spiro, spero

Publicerad 2009-02-12 00:23:39 i Allmänt




Så länge jag andas så hoppas jag




Åkte hem till viken i söndags igen fter min lilla semester i nybro var jätte skönt att få komma bort lite o bara få släppa allt ett litet tag o ränsa ut lite..
första veckan då hjälpte ja till med att städa en lägenhet i kalmar o hjälpte till oflytta lite fy fan för att flytta med hiss ska jag aldrig göra i hela mitt liv iaf fy vad jobbigt o krongligt de blir när hissen inte funkar o man bor på 6e våningen o flyttar till ett hus på 7e våningen i ett annat hus puh då jäklar kunde ja sova om natten iaf hehe:)

idag har vi varit ute o gått en sväng o hamnade hemma hos svärföräldrana en sväng på en fika de var välbehövligt md lite styrkekaffe mmm:P

imorgon ja då är de lite möten inplanerade fast inte för min del men för jacob iaf så får se hur de går hoppas allt går bra o att han förstår vad dom säger utan att prata i oika konstiga termer! ...

jag vet att ja kanske inte ska unna mig något just nu men kunde verkligen inte hålla mig köpte mig ett par stövlar idag på rea ostade ca 700 först men fick dom för 200 jippie tänkte som så att dom ska jag ha nä jag gå på mina arbetsintervjuer lite posetivt tänkade iaf.. har varit uktig med att söka jobb men ingen har svarat än men men har sökt iaf...

ja hoppas att ja kan få hjälp i mars nu hoppas dom sa ju de iaf på arbetsförmedlingen att man skulle få de fetr 3 månader o de e ju snart.... annars vet ja inte hur de ska gååå...

Dum spiro spero- andas jag så hoppas jag
Gillade de ordspråket tycket de var så bra
helt rätt helt enkketlt kort sagt!

ne nu har ja bloggat lite iaf fick lite ide iaf hoppas du komenterar om du läser något:)
så kolalr jag gärna din blogg


puss puss

ett försök imorgon då!:P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela