Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Arbf möte...

Publicerad 2009-02-26 21:30:06 i Allmänt

har haft möte idag på arbetsförmedlingen gick ganska bra var lite svårt att förstå allt men de var helt ok o man tänkte till lite med iaf.. sen har vi gått på stan o kollat i affärer köpte lite nya tröjor till jacob på REA 49kr st så köpte tre st iag för han har lyckats ta sönder alla sina så de är hål i dom him:S

imorgon ska vi till västervik o äta lite mat med sofia o bamse m barnen ska bli trevlig..
o sen på lördag den efterlängtade dagen ska vi ut sofia,sofia o jag de ska bli redigt kul hoppas de blir en lyckad kväll:P


Tjejerna ligger o myser, man får plats om man bara vill:P

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-02-26 23:34:52

Hej då

Postat av: malin

Publicerad 2009-02-28 20:29:48

vilken mysig bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela