Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

vem vinner idol?

Publicerad 2009-12-11 22:22:45 i Allmänt


ja snart vet man vem som har blivit idol 2009... jag tror de blir erik... men för mig själv så spelar de ingen större roll faktist...

ikväll har vi bara tagit de lungt bara jag o jacob utan att fara runt någonstans idag o inget plugg för en gångs skull...

har funderingar på att åka till ullared igen o köpa hem lite bas saker till bebis såfall ska vi åka snaart o även sova över en natt så man slipper stressa... men får se ska klura på det under helgen hur vi ska göra...

halv nio imorgon blir jag hämtad av svärmor sen ska vi gå o kolla på lucia på vammarskolan ska kolla på casber:) ska bli trevligt hoppas det iaf... så imorgon blir det uppgång tidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela