Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Torsdag...

Publicerad 2009-12-10 11:28:32 i Allmänt


idag är jag ledig... eller inte ledig egentligen men lektionen är inställd men ska snart ner til skolan o göra ett eng prov... sen får jag se vad som händer men ska väl börja plugga till ett annat eng prov till imorgon så jag blir av med dom o även natur uch genteknik o evolution...


måste börja packa o plocka i lgh med för snart är det flytt:) o måste även handla dom sista klapparna vet inte när vi ska få tid att åka in till stan o göra de för i helgen ska jag på lucia på lördag förmiddagen, sen e det fest på kvällen o på dagen jagar jacob så vet inte behöver fler timmar på ett dygn... söndagen är det väl inte öppet inne i stan vet inte får kolla upp de aja löser sig säkert de med tillslut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela