Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Tisdag-..

Publicerad 2009-12-08 15:44:33 i Allmänt


idag har dagen bestått av psykologi o då menar jag verkligen psykologi vi hade väldiga djupa disskutioner idag vi redovisade nämnligen våra arbeten men tycker iaf att det har varit bra idag:)

Ikväll kommer anna o ska se på desperate med mig:) hon var även här igår o såg på ullared tycker alltid de är kul att umgås med henne:) även om vi bara ser på tv så snackas det väldans mycket ändå:)


förrövrigt känner jag mig lite sliten i både kropp o sinne tycker ja mycke tankar som snurrar o byts ut mot andra, nu när allt med pappa har släpp tror jag iaf så har jag nu nya tankar med en ny lgh faast det är bara postetivtr tror jag o börja på en ny kula så att säga se livet på ett annat sätt obörja blicka framåt o lägga de gamla åt sidan eller glömma det helt?!


iaf så är det klart nu att vi ska flytta till en 4a på 100kvm jätte fin nyrenoverad med tapeter o nya golv, även en tvättmaskin i lgh o en stor diskmaskin:) tror de kommer bli bra där iaf först får vi mer utrymme o jag kan få ordning på alla saker o inte bara snabbstäda (vet att alla gör det, ÄVEN DU;) alltså man lägger in saker i skåpen o säger att man ska göra de sen men sen kommer ju aldrig o värre o värre blir de..... så de hoppas jag på o slippa så man har ordning på allt o de var ju tillomed garderober i alla rum såå underbart:) man uppskattar alltid saker man inte har:)


Tänk nu bara 1 VECKA kvar innan vi slutar, helt sjukt! egentligen skulle man sitta med näsan ner i skolböckerna från morgon till kväll men de hinns ju inte riktigt med de heller, eller jo om man vill bara göra de så kasnske...





(saknar verkligen tiden med hästar, det var då man hittade sig själv o kunde koppla av.....

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-09 18:28:42

Hello!

Tydligen såå kan katter ha samma id:nr men då har de olika färger o teckning.. Den av våra katter som hade det här id:nr avlivade vi för ca 1 år sedan såå därför kändes det extra viktigt att få veta att det inte var hon.. Det fanns många tankar om veterinären då.. Men som tur var såå var det inte hon.. Bara hoppas att den "riktiga" ägaren hittade den..

O snart dax för bebisen.. härligt.. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela