Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Söndag...

Publicerad 2009-12-06 20:22:54 i Allmänt


 ännu en helg som har passerat.. har tillbringat den nere i nybro har nämnligen varit på julbord fast de var kinajulbord:) gott var de iaf...


Som jag skrev innan så såg jag en överkörd katt i fredags.. jag hoppas att ni hittade den Elin o allt löste sig med allt lite konstigt att de var samma IDnummer på den o eran katt men du får gärna säga hur de gick sen om du fortfrande läser bloggen...:) måste säga att jag blev väldigt förvånad när det handlade om det när samtalet kom...


Iaf lördagen var det julbord som stod på schemat så gjorde inte så mkt mer än åt o fikade den dagen.. eller jo var o hälsade på hos mormor på förmiddagen så vi träffade min bror en stund med...:)


Idag Söndag gick upp skapligt, måste berätta om madrassen vi sov på haha, en såndär uppblåsbar madrass en sån stor 120 eller vad de är iaf pumpade upp den o allt men vaknade vid typ 5-6 på morgonen av avv vi låg på golvet med den delen som man är tyngst med på kroppen (rumpan) på golvet kändes lite småmuppigt att vakna sådär så någonstans har luften pyst ut under natten....:P o samma sak hände natten mellan lörd-sönd fåst då gick vi upp o blåste upp den så väkte resten av huset som trodde de var en damsugare haha:)


Var även o tände ett ljus för min pappa på minneslunden idag innan vi åkte för han skulle fyllt 49år idag egentligen....

Denna vecka blir hektisk tyvärr med skolan uch imorgon är det prov i Genitik uch har inte pluggat någt kollade lite förrut men får ta det imorgon istället, ska snart sova känner jag...

Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-12-07 13:00:41

Det låter spännande med Kina-julbord! Vi var också och tände några ljus på kyrkogården i helgen! Hoppas allt är bara bra med Er! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela