Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

skolan snart..

Publicerad 2009-12-01 11:14:46 i Allmänt


snart bege mig till skolan har psykologi idag ska arbeta med vårna uppgift som ska lämnas in på fredag.. jag ska skriva om stress iaf hoppas man kommer någonstans idag o att jag klarade provet e lite nervös för de!!

nae nu ska jag göra mig färdig iaf..

har fått ont i musklerna i ryggen känner mig lixom trött i dom o de går som ett band runt på revbenen inte såå skönt trodde de skulle släppa snart:/ eller så får bebis flytta lite på sig tycker ja så de släpper snart, fast kan tänka mig att de är lite trångt där inne nu....:)

ha en bra dag allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela