Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

pausar lite...

Publicerad 2009-12-12 13:58:38 i Allmänt


 blev en tidig morgon idag vaknade vid fem tiden o vred o vände kunde inte somna om kändes som att man bara väntade på att kl skulle ringa....:/

men iaf jacob gick upp vid sex o började göra sig färdig ja de var ju lördag igen så då är de jakt som står på hans schema, kan ju inte stoppa honom heller för det är ju hans intresse o fristad lixom samma sak att jag älskar att hålla på med hästar, tyvärr blir de inte så ofta längre men dom stunder jag får njuter jag o lever på länge...



jag låg kvar till kl var 7 då jag gick upp o segade vid tråkiga tv o åt lite frukost o jacob åkte även iväg.....
halv nio hämtade svärmor upp mig så skulle vi åka ner till vammarskolan o lyssna/titta på lucia stod i kö i ca 20 min:/ ute fyy vad kallt men långt fram stod vi iaf... jätte fint o mysigt var de o efter de pysslade vi lite, decorerade ett ljus, gjorde julkort, o gav mig även på att göra en smälkaramell elelr vad de heter var läänge sen jag gjorde sån men lite julmysigt att hålla på med sånt fast fantasin inte är den bästa men iaf:) tog även en fika där nere lussekatt o kaffe så kanoners de med...


kom hem vid ja halv ett skulle ja tro började i köket med att städa av köksluckorna o bänken... rtog sen ett varv med rödra draken o även en vals med svoppen o hamnade sedan här för o låta golvet torka o jag hämta andan lite:) så får se vad jag ska ge mig på nu... innabn jag ska göra mig vacker till halv fem då min taxi (svärmor) kommer o hämtar mig för o åka ut till danebo...


hoppas allt är bra med er där ute, o att även ni har fått lite lite snö iaf sett den falla:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela