Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

massor av snöö!!

Publicerad 2009-12-16 10:02:56 i Allmänt


det är massor av snö ute o mer lär det bli för det bara öser ner... tycker att det räcker snart för hur ska de gå o köra hem till jul aja hoppas vägarna är fina då iaf....

ska snart gå till skolan har natur men vi är ju nästan klara med kursen bara ett stort arbete kvar men det får vi resta till januari så blir väl att börja med det o planera, o sen är det eng då ska jag göra uppgifterna så jag kan göra provet imorgon sen är det klart där med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela