Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Måndag

Publicerad 2009-12-21 13:02:21 i Allmänt


idag tog jag en riktig sovmorgon gick upp vid 11,40.. satte mig o kollade lite på tv o äta lite frukost, har inte kommit så mkt länge kollar på bonde reprisen för den missade jag...

händer inte så mkt idag ska städa av lite hade jag tänkt annars inte mkt hoppas jacob slutar i tid idag så vi kan åka till tippen o slänga massa saker för vi har nämnligen ränsat klart med pappas filmer o de o de blir 6lådor som ska bort...

Imorgon ska julia opereras så hoppas det går bra.. är jätte svårt att ge henne medecinen själv så jag väntar tills jacob kommer hem så får hon den då.. är nämnligen en stor spruta o sen mått på den så måste hålla katten,koll på hur mkt jag trycker o se till att hon inte spottar ut för de gör hon!...


Tänk bara 3dagar kvar till julafton känns inte riktigt som de.. ska åka ner ill nybro på onsdag o stanna där över natten till 24 åker sen hem på dagen o sen på kvällen eller när vi kommit fram så ska vi ut till danebo o fira lite där o sen får vi se om vi stannar kvar över natten eller inte tror inte jag ska göra de hoppas på att kunna åka hem sen på kvällen med jacobs mamma om hon ska hem för dagen efter orkar jag nog inte vara med på iaf ska gå jätte långt ut o grilla på ett berg o så men de klarar jag mig utan iår...

Hoppas ni får en bra jul iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela