Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Köttbulle stek o jacuzzibad

Publicerad 2009-12-19 21:57:48 i Allmänt


följde med anna hem idag till hennes förräldrar för att göra köttbullar så de gjorde vi vet inte riktigt hur många kg det var men mkt blev de iaf... vi badade även lite jacuzzi men man fick vara sanabb i vattnet för annars kunde man frysa fast med fötterna i snön haha:P mysigt var de iaf samtidigt som det snöade lite... det var så kallt så att skummet som var i frös till lite...

satt även i valplådan o myste lite med alla valpar såå underbara dom är kan ju gå in på deras hemsida och kolla på dessa gullungar HÄR:)...

På vägen till henns föräldrar såg vi tre älgar vid vägen och jag lyckades även ta några bilder på dom...

ja det är väl det som hänt idag det snöart fortfarande massor undar när det ska sluta börjar bli lite orolig över hur vi ska kunna åka hem till nybro på onsdag i detta väder:/ för de går nog inte om dom inte har fått iordning vägarna tills dess...


Här är bilderna på Ko med tvillingkalv...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela