Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Julia

Publicerad 2009-12-17 17:53:10 i Allmänt


min lilla julia är sjuk!...

upptäckte igår att hennes mjölkötlar är helt svullna o att hon har rosa aktiga flytningar o är slö allmänt..
försökt ringa till veterinären idag men endast teletid mellan 8-9:/ sen har jacob försökt få tag i distriktsvet, men ingen svarar, va f*a har dom jourtid om dom inte svarar!

jag har skrivit massa mejl till olika veterinärer på nätet för at få något svar o tyvärr så fick jag svaret jag redan visste att de kanske är Pyometra (livmodersinflammation), och det är väldigt kritiskt...

tänkte ifall vi kunde åka iväg till någon klinik ikväll men henne men vi vågar inte oss ut i snökaouset för då kanske även vi hamnar i olycka.... känns hemskt o har dåligt samvete över att jag inte kan göra något uch mår hemskt...

är rädd att jag vaknar inatt att hon skriker, ja då har det värsta hänt livmodern har sprukit o finns inget o göra mer än att jacob får göra det vi inte vill........

uch... visste att ett slag i ansiktet snart skulle komma, och här var det...





Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-12-18 01:30:56

Inte kul med din katt, men det är ju ändå tur att det finns nån i närheten som kan "hjälpa" katten att inte plågas, om det skulle gå så illa. Ta hand om er, och ge er INTE ut på några bilfärder i det här vädret! Kram..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela