Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

julia, fortsättning...

Publicerad 2009-12-18 11:24:26 i Allmänt


har varit hos veterinären idag och det var som jag trodde livmodersinflammation...
uch hon hade massa var/blod som kom ut när han tryckte o hon bara skrek uch men hon var väldigt snäll iaf hon bet inte veterinären bara försökte nafsa mig lite för att de gjorde så ont...

nu ska hon iaf få antebeotika i några dagar o sen ska hon opereras på tisdag den 22a o då tar dom bort hela livmodern tror jag så det inte händer igen.. för först skulle det bara vara medecin o se om det hjälpte o sen ev göra operation men jag valde att göra det nu direkt för jag vill inte att det ska komma tillbaka..

nu känns det mkt bättre iaf för jag vet att det kommer bli bra igen...<3

Läste på kvittot vi fick o där står det att hon är en brittisk korthår
hihi om vi kunde bevisa det med kunde ju vara bra:)
men en hemlis är ju att hon är en helt vanlig bondkatt, född i en lada med massa kor juh:)


Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-19 01:35:49

Skönt att hon kommer bli bra!

Jag kommer ihåg när vi va o tittade på henne o kullsyskonen uppe på loftet :) söta de va!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela