Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

fredag:)

Publicerad 2009-12-04 11:42:37 i Allmänt


då var det fredag igen...

har haft nationellt prov nu i eng hoppas de gick bra tar de lite lungt nu ska äta något innan jag städar av det sista som o svoppa o plocka o så för sen ska vi ju åka ner till nybro idag:) ska på julbord med skånesläkten så de blir nog trevligt...:)
fy vad halt de är idag jag har ju en jätte backe upp till där jag bor o jag fick gär jätte sakta ner o upp för den idag för var som blankis juh! o hade ingen större lust att trilla omkull heller... Såg tyvärr där i kanten en katt som hade blivit påkörd:( uch jag hade blivit så ledsen om jag inte hade fått veta att min katt hade blivit påkörd att ingen hade kontaktat mig om de fy vad hemskt... tråkigt att dom som körde på den inte lämnade in den hos vet iaf så kunde dom leta upp ägaren för den var jhu faktist öronmärkt!.... aja nog om de

Måste berätta en rolig sak:) jacob gjorde sitt arbetsprov igår o han klarade de!:) så bra så nu ska han bli en deltidsbarndman eller först vara i "polen/vick" innan han får helt fast men de är ändå helt skönt för några slantar till i kassan + att jag kan träna bor gravidoskilona där på gymmet sen:P han ska bara på ett läkarbesök i linköping först så är de nästan klart med papper o så.....

vad ska ni hitta på i helgen då? vet att de är massor som läser men ingen komenterar...:/


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-12-04 12:25:01

Kul att han klara provet :) och hoppas du klarar eng! Hlegen blir lugn här, ev ska vi på fest för min farmor imorgon om familjen kryat på sig :) Hoppas du får en bra helg!

kramar

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-04 18:12:12

Hej!! Halkade in på din blogg o såg det där med katten.. det var därför det ringde en "snubbe" till er ikväll.. Den katten var öronmärkt med våran katts nr.. Men det var inte var inte våran katt..

Krångligt o konstigt.. Vi håller på o reder upp det såå det var därför han ringde till dej för jag visste ingen annan som sett den..

Hoppas inte ni tog illa upp!!

Tack för hjälpen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela