Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

fredag..

Publicerad 2009-12-11 11:02:12 i Allmänt


tänk vad verckorna går fort bara susar iväg.....
har pluggat lite naturprov som vi har till idag uch går inte så bra kan inte konsentrera mig riktigt... har annat o göra än o plugga egentligen som att börja rensa lgh från skit som inte ska med till de nya det vägrar jag vill inte spara på en massa skit de gör man så bra ändå... så hade tänkt göra det i helgen men vet somsagt inte hur ajg sla lösa de:/

eftersom denna dagen går bort, imorgon blir de lucia o sen på kvällen ska vi iväg på lite fest hos jacobs farbror.. söndagen hoppas jag på att kunna åka till stan men får se eftersom vi kasnke ska hjälpa till o jobba på en gård (o plugga det sista) försöka kläma in det med hade behövt vara där ute varje dag o hjälpa till ist för skolan men men....


nae nu ska jag snart gå till skolan o plugga med elin lite så får vi se om vi kan provet eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela