Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

försäkringskassan:/

Publicerad 2009-12-28 15:04:09 i Allmänt


har varit hos bm idag, allt var bra inget konstigt där inte... har gått upp sammanlagt 9kg från start så inte jätte mkt helt lagom skulle ja tro för jag ligger ju på svenssonstrecket varken över eller under utan mitt på..

tänkte jag skulle gå någon kurs men de var försent! jaha varför får jah ingen info för? ska jag veta vad jag ska fråga om varje gång fattar nada men men så är de får göra det bästa av situationen iaf, får lusläsa internet...

har även försäkt få tag i försäkringskassan var 110 o kö! suck så jag la på har inte kriktigt råd att sitta med kontantkortsmobil i sån kö.... får låna jacobs mobil ikväll o se om man kan få tag i någon o få hjälp bara krångel hela tiden hatar massa papper som är fel hit o dit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela