Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En dag i barnvagnsdjunglen.....

Publicerad 2009-12-14 11:06:05 i Allmänt


Igår var vi i Norrköping:)
skulle köpa dom sista klapparna o även kolla lite på babysaker...

åkte först o letade efter en privat som säljer barnvagnar men hittade dom inte tyvärr så ska ringa till dom o se om vi kan komma någon kväll, sen åkte vi bort till ingelsta området, som babyland, bolagret,rusta, mediamarket, babyproffsen och toy`s R us  åkte sen in till centrum o gick i sprialen o fortsatte kolla runt o köpa lite klappar o hittade även lite söta kläder:) hittade nedsatta babysaker men tyvärr var de inte det märket som vi hoppades på hittade ett jätte fint babygym som vi ville ha men tyvärr var inte den med i nedsatt pris så den kostade 999kr :/ men men kommer andra chanser hoppas påatt hitta det mästa på Gekås...


Vi hittade en vagn som det var som en gloria runt den var såå fin!! oo både jag o jacob blev helt frälsta i den, var i vitt/ljust läder o helt perfekt men liite väl dyr för oss:P ca 7-8000 kostade den men fiin va den iaf så drömma kan man....


ett litet lam som är gjort av organiskt bomull, o även en tygbok


Hittade ett sett med 6delar, pyjamas,body,tröja, byxor, mössa, en mini haklapp


o mitt nöjdaste klipp:)


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-12-14 12:36:47

Jättefina saker =)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-12-14 13:43:47

vilka fina saker =) hoppas allt är bra med er!!

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-12-14 13:49:29

vilka fina kläder ni har shoppat!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-14 14:52:06

Nelle puh-kläderna var ursöta! <3

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-14 16:44:40

Nu kan du kolla in mina svar på din fråga :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-14 17:13:39

JAG LÄÄÄNGTAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela