Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

cellprov...:/

Publicerad 2009-12-02 10:51:32 i Allmänt


fy har prov idag inge kul alls vet inte om jag kan de eller inte svårt att säga... men hoppas iaf på de bästa och sen har jag tänkt att hinna med ett eng prov imorgon så jag kommer ifatt eller hinner med alla innan vi slutar...

igår såg jag på desperate hade bakat en kladdkaka lite snabbt o til de blev de vaniljglass mm gott gott:P men min smarta sambo ställde inte in glassen efter sig så de var glass över hela bänken i köket ahh blir så trött att jag alltid ska tänka på allt men men de märks ju när jag INTE gör det vad som händer....

Vädret ser iaf ut o bli härligt idag solen skiner fast det är vitt av frost på träden o allt.. brr vad kallt vad ska jag ha på mig har ju ingen jacka riktigt somjag kan ha ingen snygg iaf har slit jackor juh som går om mig nu känns lite deprimerande men men får ha min kappa som går o knäppa två knappar om jag har tur:)

nae gå ner till skolan snart o sätta sig o plugga lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela