Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

26 dec..

Publicerad 2009-12-26 20:41:49 i Allmänt


min jul har varit underbar, åkte hem den 23 till mina föräldrar o var där till den 24 åkte därifrå vid 3-4tiden hem till viken igen, packade om väskan o fixade lite med katterna sen åkte vi vidare igen till danebo till jacobs släkt.. kom tid o åt lite mat osv orkar inte skriva allt men iaf jag ägde på julklappsleken! :P hade jätte tur o lyckades vinna massa paket:)....

och vi är jätte nöjda över våra julklappar...

dagen efter hände inte så mkt år frukost o rester av julbordet o sen latade vi framför tvn här hemma på kvällen sköönt!... och även lyckades vi köra fast/i diket 4 ggr pga all slask o skit på vägen men gick ju bra alla gånger..

idag har vi packat lite saker i lådor iaf 7st blev de o fortsätter imorgon o hoppas vi får nyckeln på måndag... sen vart vi bjudan på kalkonmiddag jätte gott var de med så har precis kommit hem o gör inte allt för mkt just nu..

Imorgon blir det att fortsätta packa lite o sen åka ut till danebo o kolla lite efter en spjälsäng o lite sånt o även kontorsmöbler hoppas vi på att det finns där ute:)...

hoppas ni har haft en riktigt god jul och att ni får ett gott nytt år


Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-12-27 14:45:24

Kul att ni var nöjda med era julklappar, hoppas att de kommer till användning. kram

Postat av: Therese

Publicerad 2009-12-27 20:56:49

Hej Jasmine!

Hur går det med allt? Hur är de me bebben? det är snart dags nu ju. är du nervös?. Vet ni vad det är för ngt elelr de ska bli en överraskning?. Usch vad många frågor hehe. Hoppas allt e bra med er iaf. Kram therese. Tobias o Saga hälsar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela